środa, 17 września 2014

Eko-torby na zakupy

Witam,


Ostatnio, za namową mojej siostry, uszyłam kilka (a dokładnie sześć) ekologicznych toreb na zakupy. Są doskonałą alternatywą dla "hipermarketowych foliówek". Chociaż,muszę się przyznać, że mam już kilka takich ekologicznych toreb, zwykle jednak  w sklepie, okazuje się, że zapomniałam zabrać ich ze sobą z domu :). Ale pracuję nad tym ...


Uszyłam je z surowego płótna bawełnianego. Na każdej naszyta jest prosta, prostokątna aplikacja z tkanin, jakie zostały mi po uszyciu wcześniejszych prac oraz małe logo mojego bloga. 





Ekologiczna torba na zakupy 

Ekologiczna torba na zakupy

Ekologiczna torba na zakupy 
 

Ekologiczna torba na zakupy 

Ekologiczna torba na zakupy 









15 komentarzy:

  1. dla mnie bomba! zamawiam dwie! :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczne torby:) Mam już kilka, ale w moim przypadku nigdy ich za wiele;P

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie torby na zakupy :) Mam już ich kilka, ale jak tylko mam okazje to kupuję kolejne! Są o wiele wygodniejsze od tradycyjnych, klasycznych reklamówek foliowych. A Twoje wyglądają przecudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne. Wzory przyszyte?

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie również się podobają takie torebki. Zdecydowanie wolę te z materiałów niż te, które są zbudowane z plastiku i są mniej ekologiczne.

    OdpowiedzUsuń
  6. 29 yr old Business Systems Development Analyst Luce Blasi, hailing from Sainte-Genevieve enjoys watching movies like "Hound of the Baskervilles, The" and Cycling. Took a trip to Laurisilva of Madeira and drives a Bugatti Type 57S Atalante. zobacz tutaj

    OdpowiedzUsuń

Dodaj komentarz