środa, 23 października 2013

Pled dla Helenki

Witam serdecznie po długiej nieobecności na blogu.

Dzisiaj prezentuję kolejny patchworkowy pled, który uszyłam już jakiś czas  temu dla mojej małej siostrzenicy Helenki. Kiedy go szyłam, Helenka relaksowała się jeszcze w brzuchu swojej mamy, teraz Helena ma już prawie pół roku i relaksuje się na tym właśnie patchworkowym pledzie. Często pełni on także rolę kołderki czy narzuty na łóżeczko.

Przystępując do szycia zastanawiałam się nad kolorystyką tkanin, która byłaby odpowiednia dla maleńkiej dziewczynki. Mama Helenki życzyła sobie, aby pled był w kolorach pastelowych. Ostatecznie wybrałam więc tkaniny w jasnych barwach: białej, różowej oraz zielonej. Bardzo lubię takie połączenie kolorystyczne w tekstyliach dla małych dziewczynek . Pled, zarówno jego warstwa wierzchnia jak i spód , uszyty jest oczywiście z bawełnianych tkanin, a jego wymiary to około 100x130cm.

Zapraszam serdecznie do obejrzenia zdjęć.

Zostały one wykonane późnym latem, przy pięknej słonecznej pogodzie. 
Na jednym z nich widać także małą Helkę :).



Pled patchworkowy

Pled patchworkowy






Pozdrawiam,

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dodaj komentarz